بارسا با حذف رئال راهي فينال شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : آرمان

بارسلونا با حذف رئال مادريد به فينال ليگ قهرمانان اروپا راه يافت.


چهارمين ال‌دربي کلاسيکو 18روزه ميان تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد اسپانيا از دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در ورزشگاه نيوکمپ بارسلون با سوت دبليکر بلژيکي آغاز شد که در پايان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا شاگردان پپ گوارديولا در مجموع دو بازي رفت و برگشت با نتيجه 3 بر يک جواز حضور در مرحله نهايي را کسب کنند و مردان مورينيو از رسيدن به فينال باز بمانند.
پدرو رودريگوئز در دقيقه 54 براي بارسا گلزني کرد و مارسلو در دقيقه 64 زننده گل تساوي بخش رئال بود.

*شرح بازي:

در نيمه اول شاگردان خوزه مورينيو با ترکيبي متفاوت و هجومي وارد ميدان شدند، اما در نهايت بازي کم برخوردي را تا اواخر اين نيمه شاهد بوديم و دو تيم موقعيت‌هاي چنداني را بر روي دروازه يکديگر ايجاد نکردند و بارش باران نيز تا حدودي در روند حرکتي بازيکنان دو تيم تاثير گذاشته بود.

در ادامه و در اواخر اين نيمه کاتالان‌ها موقعيت‌هايي را توسط مسي و ويا بوجود آوردند که عکس‌العمل کاسياس مانع فروپاشي دروازه مردان مادريدي شد و در نهايت تلاش دو تيم ثمري نداشت و اين نيمه بدون گل خاتمه يافت.

در نيمه دوم، باز هم رئالي‌ها که نياز مبرمي براي کسب نتيجه و پيروزي در اين ميدان داشتند هجومي آغاز کردند که با حملات نصفه و نيمه اين تيم بر روي دروازه بارسا همراه بود.
در يکي از موقعيت‌هاي خطرناک، روي فرار کريستيانو رونالدو توپ به هيگواين رسيد که اين مهاجم آرژانتيني دروازه بارسا را گشود؛ اما دبليکر داور بلژيکي اين گل را به دليل خطا نپذيرفت.

در ادامه روي بازيسازي آندرس اينيستا، پاس عمقي اين بازيکن به پدرو رودريگوئز رسيد و اين مهاجم در دقيقه 54 دروازه رئال را گشود تا کار بيش از پيش براي مردان مورينيو سخت شود.

پس از اين گل رئال دست به تعويض زد و مسعود اوزيل جايگزين کاکا شد و پس از لحظاتي، روي فرار زيباي آنخل دي‌ماريا ضربه اين بازيکن به تيرک عمودي دروازه ويکتور والدس دروازبان بارسا اصابت کرد و در برگشت مارسلو در دقيقه 64 دروازه شاگردان گوارديولا را گشود تا کار به تساوي کشيده شود و مردان مادريدي تا حدودي براي ادامه کار اميدوار شوند.

در ادامه شاگردان مورينيو براي دستيابي به دروازه بارسا ناکام ماندند تا اين ديدار در نهايت با تساوي يک بر يک به پايان برسد و مردان کاتالان راهي فينال ليگ قهرمانان اروپا شوند.

اين ديدار باز هم چاشني خشونت را از سوي رئالي‌ها به‌همراه داشت که داور مسابقه اين بار ترجيح داد که بازيکني را از اين تيم اخراج نکند تا مردان مادريدي يازده نفره به کار خود مقابل بارسا پايان دهند و ده نفره نشوند.
در نهايت جنگ چهارگانه ستارگان با 2 تساوي، يک برد براي رئال و يک پيروزي براي بارسا به پايان رسيد.

چهارشنبه شب منچستر يونايتد انگليس و شالکه آلمان ديگر فيناليست ليگ قهرمانان اروپا را مشخص خواهند کرد.

فينال اين رقابت روز شنبه 28 مي (7 خرداد) در ومبلي لندن برگزار مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 2574
بازدید کل : 44631
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1